Oferta „więcej w Plusie” – czyli nieprzyjemne chwyty marketingowe

Blog Forum 04.11.2013
Oferta „więcej w Plusie” – czyli nieprzyjemne chwyty marketingowe

Na wstępie napiszę tylko, że informacje w tym starterze (więcej w Plusie – Nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plusie) są przedstawione w taki sposób aby z promocji tej nie skorzystać.

Moja historia z tym starterem rozpoczęła się niedawno, kiedy to moja mama powiedziała mi, że chciała by mieć własny telefon oczywiście bez żadnego abonamentu. Porozglądałem się za różnymi ofertami i w końcu wybrałem ofertę na kartę w sieci Plus – podyktowane to było oczywiście tym, że parę osób w rodzinie korzysta właśnie z tej sieci, a sam już jestem w niej parę lat. Jak wiadomo w jednej sieci oczekuję się właśnie różnych promocji jaką jest promocja „więcej w Plusie”. Promocja polega na tym, że przy doładowaniu za 50zł przez miesiąc można rozmawiać i smsować za darmo w Plusie.

wiecej_w_plusie_1

Zakupiłem więc w punkcie starter „więcej w Plusie”, zainstalowałem kartę SIM i przyglądając się instrukcji (jeśli można tą tabelę w starterze tak nazwać – proszę zobaczyć powyższe zdjęcie – przystąpiłem do aktywacji promocji. A więc patrząc na tabelkę i nie zastanawiając się dogłębnie doładowałem konto kwotą 50zł i kolejno wysłałem podany kod *136*11*08#. Następnie otrzymałem SMS, że mogę teraz doładować konto kwotą minimum 50zł aby skorzystać z promocji i tutaj szok. Przecież doładowałem, ale jak się okazało nie w tej kolejności. Patrzę na starter jeszcze raz (przecież w Polsce się czyta od lewej do prawej) więc intuicyjnie tabelka przedstawia najpierw kwotę doładowania, a potem kod aktywacyjny. Zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta z wyjaśnieniem, lecz Pani mi mówi, że od zawsze wszystkie promocje działają tak, że najpierw wpisujemy kod, a później doładowujemy konto określoną kwotą. Zapytałem dlaczego nie ma tych kroków dokładnie napisanych skoro kolejność jest tak ważna na co dostałem odpowiedź, że jeśli opis w starterze jest niezrozumiały dla mnie to mam napisać reklamację na bok@plus.pl.

Wyjaśniłem w mailu reklamacyjnym całą historię i po około tygodniu dostałem listem do domu pismo, w którym była informacja w jaki sposób aktywować promocję. Napisali również, o której godzinie doładowałem konto i o której godzinie wysłałem kod aktywacyjny dla potwierdzenia, że niepoprawnie to zrobiłem choć już doskonale o tym wiedziałem. Poinformowali mnie także o tym, co najważniejsze, że reklamacja nie zostanie uwzględniona.

wiecej_w_plusie_2

Kolejną rzeczą wartą uwagi jest zapis na końcu tego startera „* Usługa dostępna PO doładowaniu za min. 50zł, obowiązuje przez 30 dni od doładowania” – 2 zdjęcie startera – To więc skoro PO doładowaniu to doładowuję i uruchamiam usługę – niestety należy jednak wykonać to odwrotnie.

Na koniec dodam, że opisuję to dlatego bo zdenerwowała mnie ta sytuacja i kolejny raz już będę wiedział jak aktywować tą usługę. Może kogoś jednak ten tekst uchroni przed tą pomyłką i wykorzysta swoje 50zł za pierwszym razem na aktywację usługi 🙂

Tagi:
Advertisement

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement