Instagram ma nowe logo

News/Technologie 06.05.2013
Instagram ma nowe logo

Niedawno Facebook, a dziś Instagram – dwa główne podmioty w stajni Marka Zuckerberga odświeżyły wygląd swoich logo. Obie zmiany są kosmetyczne, ale jednak charakterystyczne, a jak się wczytać w uzasadnienie filozofii zmian, to nie można nie być pod wrażeniem. Instagram chce mieć logo równie charakterystyczne co Coca-Cola.

Odniesienie do Coca-Coli nie jest chyba przypadkowe, bo jak spojrzymy na typografię w logo Instagram, to można się tam doszukiwać inspiracji słynnym zawijańcem w napisie Coca-Cola. Wprawdzie zmiany w logo serwisu ze zdjęciami nie są wielkie, ale trwały… prawie rok. Tyle czasu zajęło Mackeyowi Saturdayowi – grafikowi, który pracował nad nowym logo Instagram – przygotowanie nowego logo, które na pierwszy rzut oka bardzo przypomina to stare.

Nic bardziej mylnego. Saturday przygotował specjalną infografikę, która rzuca nieco więcej światła na charakter zmian w logo Instagram. To ma udowodnić, że zmiany – choć na pozór kosmetyczne – mają jednak charakter iście fundamentalny.

details

Ciekawe, choć z logotypami jest jak z dziewczynami – albo nam się podobają, albo nie.

PS. Dla przypomnienia. Tak wyglądało stare logo Instagram:

201271-instagram-logo

Tagi: ,

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement