AOL wskrzesi legendę? Games.com w nowej odsłonie!

23.10.2012
AOL wskrzesi legendę? Games.com w nowej odsłonie!

Minęło 6 lat od momentu, kiedy AOL przejął serwis Games.com od umierającego w tym czasie francuskiego Infogrames Entertainment (poprzedni właściciel Atari). W roku 2012 – dobie smarftonów i tabletów, AOL wreszcie zdecydował się na wskrzeszenie legendy i uruchomienie nowej wersji serwisu Games.com oferując bogatą bibliotekę produktów połączoną z pełną integracją z wszelkimi dostępnymi na rynku urządzeniami, zarówno przenośnymi jak i stacjonarnymi.

Baza serwisu zawierać będzie ponad 5000 darmowych gier online, kilkadziesiąt gier mobilnych oraz kilkanaście zupełnie nowych funkcji. Niewątpliwie AOL zamierza atakować rynek i zostać portalem numer jeden, dla graczy online. Swoje zamiary potwierdzili zresztą dyrektorzy spółki podczas konferencji deweloperów gier – GDC Online, która odbyła się w Austin w Texasie. Co ciekawe wydaje się, że AOL postanawia odejść od budowania aplikacji przeznaczonych stricte na urządzenia mobilne, a zamiast tego inwestuje w siłę HTML5. Ma to na celu utworzenie bazy gier korzystających jedynie z przeglądarki, przy pełnej obsłudze wszystkich możliwych platform.

Gracze otrzymają możliwość prowadzenia pełno ekranowej rozgrywki wraz z prowadzeniem statystyk, zbierania odznak, punktów oraz korzystania z rankingów poprzez nowy Social Bar, zintegrowany odpowiednio z serwisem Games.com. Na samym początku realizacji projektu, AOL podjął współpracę partnerską z takimi firmami jak Arkadium, Big Fish Games, GameHouse, Iplayt, Masque Publishing, Mochi Media oraz Tylted. Obecność takich marek może utwierdzić użytkowników w przekonaniu, że utworzona już baza wielkości 5000 tytułów, w najbliższym czasie znacznie się powiększy.

„To dopiero początek” – stwierdził John Fox – Dyrektor generalny serwisu Games.com. „Mamy ekscytujące plany dotyczące wprowadzenia nowych funkcji, które wdrożymy w najbliższych miesiącach – włączając w to rozszerzone możliwości personalizacji, nowe możliwości dla niezależnych deweloperów, którym umożliwimy bliższą współpracę oraz wiele nowych gier, które nasi użytkownicy pokochają.”

Ostatnimi czasy AOL jest bardzo aktywny na rynku. W przeciągu kilku miesięcy wdrożył kilka nowych projektów, między innymi Entrance – usługę dostarczającą muzykę oraz newsy, przeznaczona dla użytkowników smartfonów Nokia Lumia. W poprzednim tygodniu, media przekazały informację dotyczącą uruchomienia przez AOL podobnych aplikacji na systemy iOS oraz Android.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement