IFA 2012: Przeźroczyste ekrany Samsunga. Zmienią wystawy sklepowe?

04.09.2012
IFA 2012: Przeźroczyste ekrany Samsunga. Zmienią wystawy sklepowe?

Samsung adresuje swoje innowacyjne rozwiązania technologiczne nie tylko do zwykłych konsumentów, ale także do świata biznesu. To właśnie ta grupa docelowa często jako pierwsza otrzymuje pionierskie rozwiązania technologiczne, które w dopiero w drugiej kolejności trafiają do urządzeń dedykowanych rynkowi detalicznemu. Ciekawe nowe rozwiązanie, transparentne ekrany właśnie przestają być tylko prototypami – wkrótce zadebiutują w świecie biznesu.

Podczas targów CES 2012 w Las Vegas Samsung zaprezentował przezroczysty ekran, który miałby być montowany w naszych oknach. Do tego jednak daleka droga, dlatego podczas berlińskich targów IFA rozwiązanie to zostało zaadaptowane na potrzeby biznesu. Małe kwadratowe ekrany wkrótce mają podbić sklepowe witryny na całym świecie.

To właśnie przy prezentacji produktów i ich promocji tego typu rozwiązanie ma największy sens. Na przezroczystym ekranie mogą być wyświetlane informacje tylko wtedy, gdy jest to potrzebne. Dodatkowy film i elementy z pewnością jeszcze bardziej urozmaicą sklepowe wystawy przyciągając wzrok przechodniów.

Model NB22L – ekran o przekątnej 22 cale, będzie pierwszym tego typu rozwiązaniem sprzedawanym na szeroką skalę.

 

 

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement