Twitter ma nowe logo, choć zapewne tego nie zauważyłeś
Ktoś wie, że Twitter ma nowe logo? Pewnie nawet jak teraz spojrzysz na Twittera, to tego nie zauważysz, ale tak – Twitter ma nowe logo i co więcej – ta nowość jest naprawdę interesująca.
Bez zbędnych ceregieli. Oto jak wyglądało stare logo:
a oto jak wygląda nowe:
Znajdź różnicę 🙂
* podpowiedź: różnica jest w ujęciu ptaszka: w starym był złapany raczej w pozycji statycznej, natomiast w nowym ujęty jest on w bardziej dynamicznej pozie, tak jakby się wzbijał w górę: ciało wyprężone do przodu, a dzióbek zadarty do góry.
Można się śmiać z marketingowców i twierdzić, że ich praca jest w dużej mierze zbędna, ale przy tej drobnej aktualizacji logo Twittera widać niuanse, które budują marketingowy charakter marki w długoterminowym okresie. Tak przedstawiony ptaszek Twittera zakłada dynamizm (większy niż wcześniej), parcie do przodu. Symbolizuje równocześnie szybszy wzrost, ambicje i większą siłę.
Wbrew pozorom takie niuansiki są niezwykle istotne.
Mi się podoba. Nawet bardzo 🙂