Twitter ma nowe logo, choć zapewne tego nie zauważyłeś

06.06.2012
Twitter ma nowe logo, choć zapewne tego nie zauważyłeś

Ktoś wie, że Twitter ma nowe logo? Pewnie nawet jak teraz spojrzysz na Twittera, to tego nie zauważysz, ale tak – Twitter ma nowe logo i co więcej – ta nowość jest naprawdę interesująca.

Bez zbędnych ceregieli. Oto jak wyglądało stare logo:

a oto jak wygląda nowe:

Znajdź różnicę 🙂

* podpowiedź: różnica jest w ujęciu ptaszka: w starym był złapany raczej w pozycji statycznej, natomiast w nowym ujęty jest on w bardziej dynamicznej pozie, tak jakby się wzbijał w górę: ciało wyprężone do przodu, a dzióbek zadarty do góry.

Można się śmiać z marketingowców i twierdzić, że ich praca jest w dużej mierze zbędna, ale przy tej drobnej aktualizacji logo Twittera widać niuanse, które budują marketingowy charakter marki w długoterminowym okresie. Tak przedstawiony ptaszek Twittera zakłada dynamizm (większy niż wcześniej), parcie do przodu. Symbolizuje równocześnie szybszy wzrost, ambicje i większą siłę.

Wbrew pozorom takie niuansiki są niezwykle istotne.

Mi się podoba. Nawet bardzo 🙂

Tagi:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement