Nowe logo, lifting i nowy cykl sponsorowany na drugą rocznicę powstania Spider’s Web!

27.04.2012
Nowe logo, lifting i nowy cykl sponsorowany na drugą rocznicę powstania Spider’s Web!

Ewolucja, nie rewolucja – taką zasadą kierujemy się rozwijając wygląd serwisu i miło mi ogłosić, że dzisiaj – dokładnie w drugą rocznicę powstania serwisu z blogami o technologii Spider’s Web – debiutuje lekko zmodyfikowany wygląd naszego serwisu wraz ze zaktualizowanym logo. Przy okazji oficjalnie chciałbym także zainaugurować nowy sponsorowany cykl na Spider’s Web – formatu, który zamierzamy w najbliższej przyszłości rozwijać. Pierwszy taki cykl nosi nazwę „Telewizja Osobista” i jego sponsorem jest firma Netia.

Mam nadzieję, że zmiana wyglądu Spider’s Web jest widoczna, ale nie zaskakująca i konfundująca, gdyż taką zasadą kierowaliśmy się pracując nad zmianami (w zasadzie nad zmianami pracujemy stale, już rozwijamy kolejne). A zmian jest naprawdę sporo, szczególnie na stronie głównej serwisu. Zmieniliśmy praktycznie cały top serwisu – logotyp przesunęliśmy na środek strony, zmieniliśmy wygląd belki nawigacyjnej, jak również przenieśliśmy główny baner reklamowy naszego partnera firmy Nokia w nowe miejsce – pod belkę nawigacyjną – przez co lepiej prezentuje się on prezentuje w układzie całej strony.

Poniżej też jest sporo zmian – zmieniliśmy nieco wygląd widgetu ‚polecamy’, czcionki w tytułach zajawek wpisów oraz dodaliśmy dwukolumnowy układ ich prezentacji w dolnej części strony głównej. Egzekucja Spider’s Web – czyli wywiady z ciekawymi ludźmi polskiej sceny technologicznej przeniesione zostały na dół strony, bezpośrednio powyżej stopki serwisu. Dodaliśmy także nowy widget ‚Spider’s Web testuje’, który umiejscowiony jest w środkowej części nowej strony głównej. Dzięki temu wpisy z testami sprzętu, które są popularne nawet po zejściu ze strony głównej, będą miały lepszą ekspozycję.

Najbardziej jednak podekscytowani jesteśmy nowym logiem Spider’s Web (przy okazji mały wykład z marketingowej teorii: logo to reprezentacja graficzna, czyli w naszym przypadku S, a logotyp to całość kompozycji, czyli w naszym przypadku napis Spider’s Web z tzw. claimem – Opinie i analizy na temat technologii + graficzne S). Od jakiegoś czasu funkcjonował nowy logotyp Spider’s Web, w którym napis Spider’s Web zaprojektowała… Ewa Lalik. Dzisiaj dodajemy do niego nowe logo S w… 10 wersjach. Po każdorazowym odświeżeniu strony ze Spider’s Web pojawi się inna wersja logo – to z jednej strony ma symbolizować charakter naszego serwisu – nieprzewidywalny, dynamiczny i zadziorny, a z drugiej strony kropki, które otaczają nowe S mają symbolizować wymianę myśli, czyli dyskusje, które prowadzimy z naszymi Czytelnikami w komentarzach 🙂

Przy okazji pragnę również oficjalnie ogłosić cykl sponsorowany pt. „Telewizja Osobista”, którego sponsorem jest firma Netia oferująca produkt Telewizja Osobista – m. in. szybki internet, najlepsze filmy i seriale w HBO GO. Cykl zbiera wpisy na temat nowoczesnych usług telewizyjnych grupując je w specjalnym widgecie na stronie głównej. Przy każdym wpisie z cyklu widnieją: sponsorki wstęp oraz stopka. Jednocześnie spieszę poinformować, że sponsor cyklu nie ma żadnego wpływu zarówno na treść wpisów, jak i dobór poruszanej przez nas tematyki. To nowy format reklamowy na Spider’s Web, który zamierzamy rozwijać. Już wkrótce zadebiutuje nowy cykl sponsorowany!

To nie koniec nowości – już niedługo odpalimy ciekawy projekt o… charakterze społecznościowym. Zostańcie z nami – zaproście znajomych, bo będzie się działo!

To tyle z ogłoszeń duszpasterskich na dzisiaj. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o naszych nowościach!

P.S. Ślicznie dziękuję za prace nad nowościami: naszemu koderowi Igorowi Chudemu, naszemu grafikowi i blogerowi w jednym Przemkowi Śmitowi, który musi cierpliwie znosić setki moich uwag, Ewie Lalik za przypływ inspiracji przy powstaniu nowego napisu w logotypie Spider’s Web oraz Majce Zielińskiej, która przygotowała nowe logo S.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement