Na domenach można zarobić. AfterMarket.pl się zmienia i rozpoczyna kampanie reklamową w TV

19.04.2012
Na domenach można zarobić. AfterMarket.pl się zmienia i rozpoczyna kampanie reklamową w TV

Jeżeli wprowadzać zmiany w popularnym serwisie, to tak, by nie narazić się wraz z ich wprowadzeniem na agresywną reakcję użytkowników. Jak wiadomo użytkownicy bardzo gorzko przyjmują wszelkie zmiany, często krytykują wszystko co nowe, tylko dlatego, że powiem świeżości zmusza ich do nauczenia się nowych elementów swojego ulubionego serwisu. Głos największych buntowników prędzej czy później przyciśnie, a zmiany z reguły są przemyślane przez ich twórców na tyle, że w ostatecznym rozrachunku przynoszą więcej korzyści niż strat. Tak było w przypadku wprowadzenia na rynek nowej wersji Allegro, NK, czy też powszechnie nie lubianego Timeline na Facebooku.

Nauczeni na błędach twórców innych serwisów projektanci nowej wersji AfterMarket.pl poszli chyba mimo wszystko o krok za daleko. Owszem, nowa wersja panelu administracyjnego tej prawdopodobnie największej giełdy domen jest wzbogacona o dziesiątki ciekawych funkcji, ale osobiście spodziewałem się czegoś więcej. Spodziewałem się, że strona zachowa swój charakter, ale zmieni się na tyle, by prezentować poziom odpowiednio wysoki, zbliżony do konkurencyjnych firm pod względem wizualnym. Konkurencja w tym przypadku w postaci np. Premium.pl prezentuje się o niebo lepiej wizualnie. Funkcjonalnie mamy do czynienia z podobnymi rozwiązaniami, ale podaną są one w dużo bardziej przejrzystej formie. Nawigacja jest prostsza, po prostu lepsza. Możliwe, że wymagam za dużo od warstwy wizualnej, w każdym razie pod tym względem spodziewałem się czegoś więcej.

Na szczęście nowe funkcje serwisu w pełni rekompensują ubytki graficzne. Sam nie posiadam w swoim portfolio zbyt wielkiej liczby domen, jednak już teraz widzę, że zarządzanie nimi jest dużo bardziej praktyczne. Listę udogodnień można obejrzeć na YouTube więc bez sensu rozpisywać każdą kolejną wprowadzaną zmianę. Wystarczy obejrzeć kilka wideo, by wiedzieć, że właściciele serwisu wykonali kawał dobrej roboty. Jak sami mówią, obecnie wprowadzone zmiany to nie jest koniec ciągłego procesu wprowadzania zmian. Za około półtora miesiąca wprowadzone zostaną udoskonalenia mające między innymi na celu usprawnienie przechwytywania domen.

Aby zmiany nie przeszły obojętnie dla szerszego grona użytkowników internetu już wkrótce rozpocznie się krótka kampania telewizyjna z udziałem AfterMarket.pl. Jej celem będzie promocja serwisu jako miejsca gdzie szybko, sprawnie i łatwo znajdziemy idealną domenę dla naszego biznesu. Kreacje jakie zobaczymy w telewizji może i nie są na zrealizowane na podobnie wysokim poziomie kreatywnym i realizatorskim jak reklamówki Allegro czy Tablica.pl, ale raz że budżet nie ten. Dwa, że sam pomysł na reklamę w telewizji wydaje się być sporym krokiem na przód jak dla zwykłej giełdy domen.

Czy inwestycja w reklamę telewizyjną się zwróci? Ciężko powiedzieć. Z której strony nie spojrzeć to w dalszym ciągu reklama telewizyjna ma największe grono odbiorców i przy odpowiedniej realizacji przyciąga największą liczbę nowych klientów. AfterMarket.pl to serwis typowo branżowy, dlatego też reklamy będą emitowane w mediach skupionych wokół biznesu i miejmy nadzieję, spełnią pokładane w nich nadzieję.

Dołącz do dyskusji

Advertisement