Gorilla Glass 2 cieńsza o 20%

10.01.2012
Gorilla Glass 2 cieńsza o 20%

Gorilla Glass firmy Corning to niekwestionowany hit rynkowy. Praktycznie każdy producent, chcąc pochwalić się wytrzymałością swojego smartfonu czy tabletu, podaje w jego specyfikacji właśnie Gorilla Glass. Nie oznacza to jednak, że Corning spoczął na laurach.

Gorilla Glass świętuje swoje pięciolecie. Corning jednak nie zamierza spoczywać na laurach, mimo, iż w ubiegłym roku z jego wynalazku skorzystało 30 firm w 570 produktach (wyprodukowano 500 milionów sztuk), co dało 700 milionów dolarów przychodu. CES 2012 to święto gadżetów. A te, być może już niedługo, skorzystają z Gorilla Glass 2.

– Wiemy, że Gorilla Glass można jeszcze bardziej ulepszyć. Więc by wyjść naprzeciw oczekiwaniu naszym klientom, którzy chcą coraz cieńszych produktów, opracowaliśmy nowy rodzaj szkła, które jest jeszcze cieńsze, zachowując dokładnie te same parametry – twierdzi James R Steiner w informacji prasowej od Corninga.

Gorilla Glass 2, jak chwali się Corning, ma dokładnie tą samą odporność na uszkodzenia mechaniczne i zarysowania, a jest cieńsze o dwadzieścia procent. Pozwoli to nie tylko na produkcję smuklejszych urządzeń, ale również zwiększy to ich czułość na dotyk i jasność ekranu.

Pierwszymi klientami są producenci notebooków z Windows. Steiner jest zdania, że to fantastyczna okazja na debiut. – Nasze szkło, a także innowacje, jakie Microsoft wprowadza w Windows, pomogą nam wspólnie dostarczyć klientom piękne, szybkie i wytrzymałe komputery – twierdzi.

Póki co, musimy wierzyć na słowo. Czekamy jednak z niecierpliwością na testy wytrzymałościowe.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement