Niesamowita gra w poszerzonej rzeczywistości i 3D od Volkswagena

05.07.2011
Niesamowita gra w poszerzonej rzeczywistości i 3D od Volkswagena

Nie za wiele się zmieniło od grudnia 2009 r., kiedy w „Newsweeku” pisałem o poszerzonej rzeczywistości. Tak jak półtora roku temu, tak i dziś poszerzona rzeczywistość (z ang. augmented reality) wykorzystywana jest głównie do działań marketingowo-promocyjnych. Na razie nie mamy wysypu zastosowań AR w realnym świecie.

Mimo to niesamowicie ogląda się coraz to bardziej spektakularne pomysły marketerów na zachwycenie publiki zapierającymi dech w piersiach konceptami. Najnowszym takim przykładem jest kampania Volkswagena, który promował wyścigi w Chinach w bardzo innowacyjny sposób.

Nie będę zdradzał w jaki. Sami zobaczcie:

przemekspider

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement