REKLAMA

Najaktywniejsi fani na Facebooku wśród blogów IT są na…

28.07.2011 19.23
Najaktywniejsi fani na Facebooku wśród blogów IT są na…
REKLAMA
REKLAMA

No własnie, nie pomyliliście się… – fani Spider’s Web na Facebooku zajmują świetne drugie miejsce w rankingu najbardziej aktywnych fanpage’y blogów IT przygotowanym przez Cheese Cat, ustępując jedynie kolegom z AntyWeb i to zaledwie o 0,02 pkt. proc. Mamy bardzo wysoki współczynnik tzw. aktywnych fanów, czyli takich, którzy napisali na naszym wallu jakiś post, komentarz lub po prostu polubili któryś z naszych wpisów. W ostatnich 30 dniach aż 14,44% naszych fanów wdało się z nami w interakcję na naszym fanpage’u.

Jeszcze wyższy mamy współczynnik SII (Social Interaction Index – wartość średnia z okresu ostatnich 30 dni oraz zmiana procentowa do średniej z poprzednich dni) – aż 16,24 i tu również ustępujemy jedynie AntyWebowi (19,86), a za nasza dwójką w pierwszej dziesiątce blogów IT o największej liczbie fanów jest przepaść – trzeci w rankingu Gadzinowski.pl może pochwalić się współczynnikiem 8,85.

Nasz wynik cieszy nas tym bardziej, że właśnie na aktywnych, czytających nasze wpisy fanach zależy nam najbardziej. Wczoraj w godzinach popołudniowych przekroczyliśmy barierę 4 tys. fanów na Facebooku i widać, że nasi fani to w większości naturalnie zainteresowani naszymi treściami osoby, a nie takie, które zdobywane są… w sposób sztuczny, by tylko nabić statystyki (wszyscy wiemy, że są takie sposoby…).

Jak już wcześniej wspomniałem przy okazji innych wpisów, Facebook to aktualnie główne źródło odwiedzin (poza bezpośrednimi wejściami), które w ostatnich 30 dniach odpowiadało 22,58% wszystkich odwiedzin Spider’s Web. Google+, który ma tak świetny start i który również jest dla nas – poszczególnych blogerów SW – łaskawy jeśli chodzi o liczbę obserwujących nas osób, na razie nie przynosi nam dużo nowego ruchu stanowiąc jedynie 2,06% odwiedzin w ostatnich 30 dniach (choć w ostatnich 14 dniach jest znacznie lepiej niż poprzednio).

Ranking fanpage’y przygotowuje firma Cheese Cat i muszę przyznać, że jestem pod dużym wrażeniem świetnych statystyk, które za pomocą swojej platformy Napoleon specjaliści z Cheese Cat przygotowują. Marketerzy oraz przedstawiciele mediów (także elektronicznych), którzy są aktywni na Facebooku powinni zdecydowanie zwrócić uwagę na platformę Napoleon oferowaną przez Cheese Cat.

Tymczasem dziękując wszystkim 4000 4017 fanom na Facebooku za to, że są naszymi fanami cieszę się, że nasze wpisy pobudzają Was do reakcji!

Tak trzymać.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA