Justin Timberlake zrobi z MySpace coś na wzór X-Factor w sieci?

06.07.2011
Justin Timberlake zrobi z MySpace coś na wzór X-Factor w sieci?

Ciekawe wieści płyną od nowych właścicieli serwisu MySpace, czyli Specific Media i bożyszcza nastolatek Justina Timberlake’a. Jeśli wczytamy się w wywiad z menedżerem Timberlake’a w „The Hollywood Reporter”, to przeczytamy m.in. takie zdanie…:

Zdecydowanie chcemy ponownie zwrócić uwagę przemysłu (przyp. red. muzycznego) na MySpace w celu odkrycia utalentowanych osób, które pokazują tu swoją twarz.

… co media odbierają jako zapowiedź stworzenia z MySpace coś na wzór X Factor czy Mam talent w sieci. Nie byłoby to chyba nawet głupie, gdyby udało się przekształcić MySpace w kierunku społeczno-promocyjnej maszyny wokół odkrywaniu nowych talentów muzycznych. Przykład sukcesu telewizyjnego formatu pokazuje, że na pewno jest w tym potencjał. MySpace od lat pozycjonował się bardziej jako serwis dla muzyków i fanów muzyki niż globalny serwis społecznościowy, więc połączenie siły społeczności internetowej z konceptem głosowania na prezentujących się adeptów na gwiazdy może być ciekawy.

Nowi właściciele MySpace zapowiedzieli konferencję 18 sierpnia, na której mają przedstawić nową strategię serwisu.

Poczekamy.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement