A polskie media wiedzą swoje?

11.09.2008
A polskie media wiedzą swoje?

Praktycznie wszystkie dzienniki w Polsce przedstawiają mniej lub bardziej rozbudowane raporty z konferencji „Let’s Rock”. Jak zwykle w takich przypadkach wiedzą dużo więcej niż zostało na konferencji przedstawione.

„Metro Warszawa” twierdzi, że Apple sprzedało 170 milionów iPodów do tej pory. Ciekawe co się stało z tymi 10 milionami, skoro na rachunku zysków i strat Apple widnieje liczba 160 milionów. W artykule „Metra” pojawia się również bardzo tajemnicze zdanie: „Specjaliści przypuszczają, że Apple pracuje też nad interaktywnym albumem dla swoich produktów. Mają to być aplikacje zawierające nie tylko piosenki i okładkę płyty, ale też pliki z tekstami piosenek czy zdjęciami”. Umieram z ciekawości co to za „album”, bo jeszcze o nim nie słyszałem.

Według dziennika „Polska” Apple sprzedało jednak 100 milionów iPodów do tej pory.
Tymczasem regionalne wydanie dziennika „Polska Dziennik Zachodni” podaje sensacyjną wiadomość, że na jesień planowany jest start polskiej wersji iTunes Music Store – największego internetowego sklepu muzyczno-filmowego na świecie. Ciekawe jak „Dziennik Zachodni” dotarł do tej pilnie strzeżonej tajemnicy Apple.

Brawo polscy dziennikarze! Nie ma to jak rzetelnie wykonać własną pracę!

Tagi: ,

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement